Golden Rose - Szminki Velvet Matte

Cześć kochani,

Dzisiaj na tapecie mam pomadki do ust w firmy Golden Rose Velvet Matte.

Tak samo jak z kredkami zrobiło się wokół nich głośno i znowu chyba każda widziana przeze mnie YouTuberka już o nich wspomniała ...



Możecie sobie o nich poczytać lub je kupić na stronie oficjalnej Golden Rose za 11,99zł.

Co o nich mówi producent:

Matowa pomadka do ust Velvet Matte tworzy na ustach aksamitne wykończenie. Wysoka zawartość pigmentów oraz długotrwała formuła sprawia, że pomadka długo utrzymuje się na ustach. Idealnie się rozprowadza, a dzięki zawartości składników nawilżających oraz wit. E dodatkowo odżywia i nawilża usta. Paleta zawiera bogatą paletę odcieni od klasycznej czerwienie po odcienie nude.


Co do kolorów to był to przypadek - jedną (bardziej naturalną) sobie wybrałam a drugą (szaloną) zobaczyłam u mamy i jej po prostu podkradłam... życie  

Moje odcienie to numery 11 i 12.

Numer 11 to mocny (przynajmniej jak dla mnie) - wyraźny róż.



Numer 12 to dość zbliżony do naturalnego koloru - ale lekko ciemniejszy brudny róź - podobno jest to kolor - odpowiednik szminki Mac´a - ulubieńca Kim K.



Co o nich myślę:

Zaczęłam ich używać w tym samym czasie co pomadek w kredce tej samej firmy.

Nakłada je się nieco trudniej niż pomadki w kredce a przynajmniej na moje malutkie usteczka. No ale to nie jest problem - albo trzeba się nauczyć albo można je nakładać pędzelkiem.

Pomadka rozprowadza się gładko i daje głęboki kolor -  taki jaki widzimy na zdjęciach już przy pierwszej warstwie.

Nauczona doświadczeniem przed nałożeniem pomadki posmarowałam usta pomadką ochronną - cieniutką warstwą i jestem mega zadowolona.

Pomadka jest dość trwała - utrzymuje się parę godzin i wydaje mi się, że utrzymuje się nieco dłużej niż pomadka w kredce.

Podsumowując:

  • Kolor i konsystencja - mega

  • Łatwość używania - spoko

  • Cena - Bardzo niska jak na jakość produktu


Jak dla mnie - kolejny produkt gwiazda :)

Comments

  1. Numerek 12naście chyba pojawi się w mojej kolekcji, a szczerze, bardzo je lubię i sama posiadam dwie już do tego cena bardzo kusi i ta trwałość ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja uwielbiam 12 :) ma naprawde super kolor! na swieta musze sobie sprawic wiecej kolorow :)

      Delete

Post a Comment