Graffiti Manicure / Pękający lakier


Witajcie :)

Dzisiaj chcialabym wam zaprezentować i opisać moje najnowsze dzieło czyli tzw mazurkowe paznokcie czy też pękający lakier - nazewnictwo zostawiam Wam - w oryginale jest to Grafitti.

Prezentują się one tak:


No a teraz co i jak!

Lakier na moich paznokciach utrzymuje się zwykle ok 3 do 5 dni (mówię tutaj o lakierze jednokolorowym). Pewnie ma na to wpływ to, że codziennie myję włosy, naczynia itd więc specjalnie tego lakieru nie chronię.

To tych paru dniach zwykle zaczyna lekko odpryskiwać na niektórych paznokciach i tutaj pojawił się mój wybawiciel czyli Grafitti z Floramaru.

Mówię wybawiciel poniewaz dzięki niemu ratuję jakos mój lakier czyli z paznokci jednokolorowych robię takie wzorki, łamania czy też grafitti.


Żebyście wiedzieli o czym mówię to pod spodem znajdziecie link do stronki producenta:

http://www.flormar.com.pl/



No a same lakiery prezentują się tak:


Różowy lakier to SUPERMATT

Jak to opisuje producent:

Zapewnia doskonałe poczucie komfortu dzięki intensywnie
kremowej konsystencji. Ma łatwą aplikację dzięki
wzmocnionej strukturze pędzla. Zapewnia długotrwałość.


hmmm ta długotrwałość... jest OK. trzyma się całkiem długo - pewnie zakładając rękawiczki do mycia wytrzymałby ok tygodnia więc jak na lakier -> super. Poza tym ma wygodny pędzelek, wystarczą dwie warstwy do całkowitego krycia, ma bardzo szeroką gamę kolorów i lakier w buteleczce nie wysycha - nie zastyga. Jak dla mnie super produkt a do tego całkiem tani.

Czarny lakier to GRAFITTI

Producent opisuje go tak:

Rewolucja w lakierach do paznokci!
Dzięki temu lakierowi łatwiej i szybciej uzyskasz wspaniały
efekt skomplikowanych wzorów. Pomoże on w osiągnięciu
niecodziennego i fantastycznego wyglądu twoich paznokci
przy jednorazowym zastosowaniu.


Dla mnie jest to lakier do zadań specjalnych, czyli głównie (może to wynika z mojego lenistwa) lakier do przedlużania trwałości czy też odratowywania odpryskującego lakieru.

Spisuje się rewelacyjnie. Wystarczy naprawdę cieniutka warstwa położona na lakier, żeby ładnie nam popękał.

UWAGA! jeśli kładziemy go na świeży lakier musimy sprawdzicć czy nasz bazowy lakier dobrze wysechł bo jeśli nie to po prostu nam nie popęka.

Lakier Grafitti jest dość matowy, więc jeśli chcecie mieć połysk to trzeba na niego położyć jakiś lakier bezbarwny.

Wysycha błyskawicznie - dosłownie parę sekund.

Co do kolorów to jest spory wybór - ja mam trzy - czarny, żółty i różowy...


ah! w pracy każdy myśli, że spędzam całe dnie malując paznokcie i rysując na nich kreseczki, plamki i wzorki, więc niech żyją w błogiej niewiedzy hehe ... mój sekret pozostanie dla mnie.. no i dla Was.

BUZIAKI :*

Comments